четверг, 9 апреля 2015 г.

Спомени от детството ми..

 Наближава важен християнски празник - Великден. Някои го очакват с нетърпение, а други изобщо не го празнуват. Но едно знам със сигурност - всичките очакват топло и слънчево време.
 Този ден ме връща в едни детски спомени, които пазя с любов. Почти всяка година празнувах Великден при любимата ми баба на село. Тя печеше много козунаци и козуначени рула в пещ, боядисваше яйцата в люспите от лука и готвеше много ястия. Събирахме се цялото семейство за една дълга маса и три дена поред само ядохме, пиехме и се забавлявахме. Тези дни е било забранено да се работи, а какво може да бъде по-добре за едно дете на село, където винаги има работа. Мила бабо, благодаря ти за щастливо и вкусно детство!
  Тази година исках да направя козунак сама, но с любимия ми мъж няма да сме вкъщи тези дни. Затова се наложи да отложа моята идея фикс до година.
 Вече пет години не празнувам Великден и много се надявам, че някой ден отново ще се съберем със семейството ми за една дълга маса на село при баба ми.
 Пожелавам на всички много здраве и приятни почивни дни! И още нещо - пазете семейството си!



Комментариев нет:

Отправить комментарий